20 ar.. och julen ar over

Hehe soory att jag inte har skivit med har varit lite fullt upp pa senaste :) Det har bada varit jul och fodelsedag! Hehe jaa.. nu ar jag 20 ar :) Helt sjukt.. later ju nastan lite gammalt...

Julen har varit bra. Har inte gjort ngt speciellt.. typ bara varit hemma och myst :) Sen jag skrev sist.. har jag varit pa bio med emma. Kollade pa "Ps I love you" Hehe.. bra film men dock lite skum :) Mums.. nar man bestaller popcorn har kan man krydda dem med olika kryddor som sourcream and onion.. och sa:) Brukar ju inte vara fortjust i popcorn.. men detta var gott! Sen hyrde vi film en annan dag.." Superbad" hehe supersugen pa svenska :) haha cool film.. :P sjuk humor :D och krande bengan till de:D Finns saa manga mer smaker har an i sverige :D Skulle igentligen till San Fransisco forra helgen.. men heather blev sjuk.. sa ska dit imorgon istallet och kommer tillbaka pa mandag :)

Bada pojkarna ar hemma nu hela dagen.. dem har jullov till den 7 januari.. hehe kan vara lite jobbigt men skoj pa ett satt :) Ratt sa mkt smo brak om jag sager sa.. hehe. Vi har varit i parken och lekt och lite saa annars har det inte varit ngt spec.. Oh herre gud.. Igar var jag och trana med emma och tog en fika pa starbucks.. och nar vi skulle kora hem at var sitt hall.. sa var det sno :O Det har tydligen inte snoat pa 15 ar.. men tydligen nu nar jag ar har ska det snoa!! hehe.. nar jag vakande i morse var traden och grasmattan helt vit.. men nu under dagen har de smalt.. men tydligen ska det snoa igen ikvall:S helt sjukt.. ar i californien och det snoar:S haha..

Ikvall ska jag nog bara traffa emma och kolla film eller ngt.. maste upp tidigt och packa sen kolla pa Chasys soccer game.. och sedan ivag till San Fransisco om jag nu har ratt :)

Har ju gatt upp lite i vikt och saa maste ju verkligen ta itu med traningen.. sa forhoppningsvis blir det lite traningen ikvall innan filmen:D hihi..  men ska ivag och spela lite twister nu med barnen :)

skot om er allihopa:)
Love you guys!! pusspuss (L)


Kommentarer
Postat av: Bettie

ar du i Bay Area nu? trodde du var i NY.. maste nog ha missuppfattat :) vart bor du i bay area? kram fran en annan Svenska utanfor SF

2007-12-31 @ 00:49:06
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg
Postat av: Anonym

Hejsan Bettie! Nej tyvvar ar inte i bay area.. bor ungefar 2 och en halv timme norr om sanfransico. Inte sa langt fran aburn. Ifall du vet var :) Hehe var i skolan forst I NY.. sen hit :) Kunde tyvarr inte hitta var man skiver komentarer pa din sida.. menmen. Kram

2008-01-02 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0