Big doog cooming!

idag vaknade jag som vanlig och hjalpte pojknar pa morgonen.. meen jag var saa trott! Kande verkligen for att sova.. men ack.. det sprack! Sedan tvattde jag lite och tog de lungt en stund. Innan jag skulle hamta Chase traffade jag Anthony en svang. Han viste mig "stan" som veerligen ar liten.. finns ingenting, kanske mysig men finns ju verkligen inget att gora! Vi var ute och promenera, det var saa skont vader! Halsade pa hans grandma.. mormor, jeezus sager jag bara. Han berattade medans vi gick att hon hade en stooor hund, men jag skojjar inte ALDRIG sett en sadan stor hund i hela mitt liv!! Den var gigantisk!!!! Tydligen ar hundens bror med i guiness rekord boken for varldens storsta hund! Jag blev riktigt chockad assa.. Sen var vi och kolla laget pa det collage jag tyldigen ska ga pa, inte sa stort ska jag saga.. och tydligen ar det mest aldra manniskor som ar dar.. sa det ar ju haarligt!

Efter jag hamtat Chase korde vi ivag och kopte en platttang, far val se om den ar bra! Och sen akte vi och bowla.. riktigt skoj faktiskt! Gor jag garna fler ganger..fast man fick ju lite ont i fingrarna, lite klen kanke. hehe Sedan var det dags och hamta Cole och kora ivag till soccermatch.. Chase vann igen, hans lag ar tydligen jatte bra gemfort med dem andra! sa det ar ju roligt for honom!  Sen efter hade heather stuff att fixa sa jag, craig och barnen akte ivag och at pa ngn mexicans restaurang, mumsigt :) 

Efter det var det inget spec.. softat och lekt med barnen lite :)

oh lyssna pa denna laten; http://youtube.com/watch?v=YKxg4oXlHXs

micke skicka den.. saa bra!

sov gott, love you!

Kommentarer
Postat av: annelie

hello :P Okej. Jo, jag har de bra. Fast de klart att de känns lite ovant såhär i början.. Har de lite jobbigt med en av ungarna, men det växar rätt mycket. Ibland e han jättegullig och ibland all over the place. Meen meen. allt kan inte vara perfekt :P Själv då? :) Trivs du o så? kram kram

2007-12-13 @ 19:58:27
URL: http://annichans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0