:)

Saja.. nu var det tydligen kvall och sangdax strax. Resten av dagen har bara varit soft.. suttit vid datorn lite och umgats med familjen. Hehe hjalpt craig hitta en ny laptop som han ska bestalla. Hehe snacka om att mannen inte har ngn koll alls, bade pa grejer och eknomisk sikt hehe. Han sa att jag har gett hans julklapp nu for han spara typ nastan 1000 $  :)

oh heather ar sa gullig, hon har kopt en mossa till kayla fran mig. Och nu nar jag tanker efter ar det verkligen saa hennes stil. Sa nu var det avklarat.. bara anthony kvar, plus om jag hittar ngt mer till heather och craig som de skulle uppskatta.

Imorgon maste jag verkligen skicka alla julkort.. har inte gjort de an. De kommer ju komma lite sent... men battre de an inget alls :) Oh foresten mamma, du maste hjalpa mig med stavningen till mormors vykort. Trust me.. det ar inte sa latt! Ringer nar jag ar klar med barnen!

Ska forsoka komma ivag lite tidigare imorgon innan jag hamtar chase. En svang till dollar butiken.. se om jag kan hitta lite mer till stockingen till barnen eller ngt plus att jag hade velat sola lite. Hade ju planerat att gora de.. men ack det hann jag inte. Oh at pa Mc med emma idag.. riktigt mumsigt faktiskt. Det var ju ett tag sen.. tycker ju dock hamburgarna krymper hela tiden haha. men man blir ju matt andan :)

image13

Hihi pojkarna igar kvall:) Haha chase ser ju for rolig ut utan alla sina framtander!

image14

awh.. hunden bella med renhorn:P

image15

Lilla buddy.. en av de tva valparna de har. Men det blir nog for mycket... sa den andra ska nog saljas strax.

image16

Causi sitter och malar :)

Haha just de.. hade en brake down med bilen i forrigar. Bilen borjade blinka att jag hade lite bensin. Sa jag pratde med heather men hon sa att det var okej.. att jag kunde kora tillbaka till penn valley och tanka dar. Haha vad tror ni hander ?! Bilen stannar!! haha.. inte sa skoj faktiskt. Cole som hade somnat i baksatet.. far tvungen att bara honom.. ga till bensinmacken.. dock bara kanske 100 m fran dar bilen stanna. Fragade om jag kunde kopa en dunk bensin.. men fistallet kom tre killar fran tacobell som hjalpte till och knuffade bilen till macken. Riktigt snallt bara... kande mig sa dum! Men ar valdigt tacksam.. awh och heather fick daligt samvete och slutade tidigt fran jobbet for att umgas. Sa sot!

men nu ar det dags att hoppa i sang..
Sov sott allihopa och grattis igen lova :)

Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0