Gingerbread houses :)

Idag ar det sondag och dagen bojade med att vi var hos Nonnie and genpa och gjorde pepparkaks hus. Har faktiskt aldrig gjort det forut och tyckte det var riktigt skoj! Det var jag, heather pojkarna, nonnie, laurie and kayla. Hehe kaylas tak vagde for mkt saa hela taket rasa :( saa synd! Lite senare kom anthony.. Om jag inte har sagt det forut at anthony och kayla syskon. Halvsyskon om jag ska vara precis. Aven fast kayla ar kanske tjej och hon ar verkligen trevlig tycker jag att det ar mycket lattare att prata och umgas med anthony. I really dont know why.. bara sa :) Efter det akte vi hem och kl var inte ens tre.. Idag kom jag tanka pa att pa min fritid har jag faktiskt inte sa mkt att gora.. Inte an iallafall darfor umgas jag hellre med familjen.. dem ar ju hur gulliga som helst. Hur kul ar det att sitta sjalv pa sitt rum liksom.. kom tanka pa det innan idag.. Var ute och gick en runda sjalv och bara lyssnade pa musik.. trodde de skulle vara skont, men ack.. da bara kommer man tanka pa alla dar hemma.. Kanns battre att halla sig sysselsatt, da kanns de inte lika mkt.. fast klart man saknar. Saknar verkligen de att traffa en van och gora absolut ingenting..men man har ju varandra. Just hang out.. men med tiden kommer val det ocksa.. att man far nagra bra vanner, hoppas det iallafall :) Sa istallet for att sitta deprimerad i mitt rum har jag umgats med familjen och forsokt lara craig och chase lite sveenska. haha saa kul! och kollat pa en film :) och nu sitter jag har :P

image11


Mitt pepparkaks hus :) Riktigt skoj.. ser fram i mot att gora det fler ganger!

image12

Kolla in Cole.. ater all frosting till husen! Saa sot!

Sweet dreams! Ska lasa lite och sen soova :) (L)

Kommentarer
Postat av: Martina

aww så sött.. Jag vill äta up ditt hus :D

Sitter och läser Marie claire maggazine på italienska... fattar hälften.

Jag var jätte glad att höra din röst :) du får jätte gärna ringa flera gånger :D puss

2007-12-11 @ 15:18:40
URL: http://crnamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0