Oj!

Ojoj tiden bara rinner ivag.. nu ar det tyligen onsdag. Helt sjuukt.. om en vecka ar jag 20 ar. Och julen ar redan over.. Pa tal om fodelsedagar ar det Lovas fodelsedag idag :) Grattis gumman!! Hoppas du har haft en underbar dag och att alla dina onskningar har gatt i upplevelse ;) hihi

Sen jag skrev sist har det hant lite allt mojligt.. inte sa mycket dock men anda. Jag har varit med hemma hos genpa och gjort kotbullar med potatis och sas... hehe sa skoj.. typ hela den narmaste slakten kom och at :) dem sa att de tyckte om det.. men man vet ju aldrig :P hoppas de.. sen var jag pa au pair mote i lordegs. Akte dit med en svensk tjej som heter emma. Hon bor typ 10 min fran mitt hus.. riktigt trevlig tjej faktiskt. Vi var forst pa ett mall och shoppade lite. Bade julklappar och till oss sjalva. Annars ar det ju inte kul :P Sjukt billigt med perfymer har assa :) Mums.. Plus lite trojor och underklader:) Sen i sondes var vi hos phill och mimi pa middag. Det ar craigs pappa och hans fru. Ohh.. deras hus var saa fint! Sjalva byggnaden och hur det var dar inne. Helt otroligt.. nu skulle sett badrummen och deras garderob.. sant man ser pa tv typ :) Sen idag har jag varit med emma pa target och handlat lite mer julklappar till barnen plus lite saker jag kan stoppa in i stockingen :) Oh.. vad jag inte tycker om att kopa presenter.. det ar verkligen saa svart! Men nu ar nastan allt gjort.. men tydligen hade kayla kopt ngt till mig, saa nu maste jag kopa ngt till henne med.. och det passar ju inte om jag bara koper till henne.. maste kopa till anthony med.. oh! Far val se vad jag kan hitta for ngt skoj.. 

Just de.. har blivit medlen pa ett sant tanningstalle. Kostar 20 $ att bli medlem och sen 24 $ per manad.. sa far man sola hur mkt man vill. Riktigt billigt assa. Inte klokt hihi :) Men braa tycker jag :)

I helgen ska vi till san fransisco till heathers familj och fira jul! Ska bli trevligt.. hoppas dem ar snalla bara. Och hoppas vi far lite tid over sa man kan kolla laget i stan :) Maste ivag och se till den stora pojken men skiver nog lite mer senare :)

Skot om er! pusspuss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0