Tisdag...

Jaa tiden bara rinner ivag.. redan tisdag, har varit hos familjen i hela 4 dagar nu. Helt sjukt... men dem ar hur gulliga som helst! I allafall an sa lange. Trvis jatte bra och sa.. men klart det kanns lite skumt och man saknar sitt liv dar hemma.. men an sa lange har det inte kommit nagra tarar. Kanske ocksa beror pa typ att jag gor nagot hela tiden.. Umgas typ med familjen hela tiden.. maste ju lara kanna alla.. plus kanns konstigt att vara har utan att umgas med dem.. men an sa lange tycker jag bara det ar trevlig. Kanske lite annerlunda senare nar man far vanner eller nagot.. hehe. Idag har jag och Heather varit ivag hela daagen.. fixat social security number, typ som ett personnummer i sverige.. men far  vanta typ 2 veckor innan jag far det.. sen maste jag ta ett americanskt korkort och fixa ett bankkonto. Oh... kopte en ny adapter till min platttang men den funkar inte med den iheller.. sa far val kopa en nu snart. Kollat pa soccermatch.. assa helt chockad.. jag diggar ju verkligen inte fotboll.. men for forsta gangen tyckte jag det var kul.. O lilla Chase.. kanske inte sa liten... men var jatte duktig :) 

Oh ni anar inte vad jag fatt reda pa.. vad har ar for djur.. Assa man far ju nastan panik.. Mountian lions, bobcats.. odlor skallerormar.. o gud vet inte vad. Black widows spindlar o bjornar.. men forhoppningsvis inte vid varat hus.. Snacka om att freaka ut ifall man skulle stota pa nagon av dessa..  Assa blir ju radd bara jag ser bilder pa djuren..

Kolla !               image4





Ush har inga ord!

Med pa tal om nagot annat.. imorgon ska jag kora for forsta gangen sjalv.. lamna Case vid skolan.. ska ska jag umgas med Genpa som de kallar honom. Typ barnens farfar.. hur gullig som helst men slutar aldrig prata.. sa det ska bli kul. Sen ska jag handla lite mat..hamta Cole o sen hamta chase igen!

Skot om er!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Martina

omg omg!
Du får köpa dig en pistol så du kan döda the black widows! haha

2007-12-06 @ 15:52:13
URL: http://crnamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0