Torsdag..

Ja.. da var det typ min forsta jobb dag idag! Vaknade vid halv sju.. Satte pa lite kaffe ( zoegas) vackte chase and cole. Sen var det bara att feed them och put some clothes on! Idag behovade jag inte kora dem till skolan och dagis.. utan var ledig till lite innan tva da jag hamtade chase vid skolan. Jaa huem.. fran kl 8 till2.. da var jag leedig, och vad gor jag?! ingeeenting pratade bara massor i telefon :) med mammsen.. elle, nicole och zina :) pappa svarade inte :( far ta de imorgon i stallet! Sen var jag och chase pa ett stalle som heter funplace 49, dar han fick spela lite spel och annat kul.. sen var det dags att hamta cole och mota craig och heather vid jobbet. Vi alla var ute pa middag med barnens farfar (Bapa, kallar de honom ) och mimi pa middag.. en asiatisk restaurang. Gott meen har varit med om battre! Muuuums nr 29, Kyckling curry.. saaa sugen!! Sen bar de ivag till church in betlehem.. liten guide tur genom kyrkan med en berattelse och guds barn :) Awh.. fick en present av bapa och mimi.. en silver grejs som man har smycken i som ar format som ett hjarta! saa sott :)  Meen kan faktiskt vara mysigt och gaa pa santa underhallningar.. speciellt nu innan julen :) Oh.. kl ar inte ens tio.. och jag ar saa trott.. helt sjukt.. lagger mig innan tio nastan varje dag.. fattar ingenting :S  ska lagga upp nagra foton.. fran veckan i new york. Maste verkligen bli battre pa att fota mera..
image7
Jag och mammsen pa flygplasen innan jag akte!
image8

Me and the Swidish girls pa au pair skolan :)

image9

Christmastree vid rocka bella center :)
image10

Jag jennie och johanna pa State island baten :)

kommer fler sen.. maste sova.. Sov gott allihopa.. (L)

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh vad kul du verkar ha det. Och snart träffar du andra aupair och du kommer du ha mera skoj! sköt om dig och vi hörs på msn haha :P

2007-12-07 @ 18:06:48
URL: http://crnamartina.blogg.se
Postat av: annelie

haha :P jag ser pepparkaksburken på bordet :D Dom som blev helt trasiga sen :/ Fin bild på oss på skolan iallfall ^^ haha.. Johanna ser skitrolig ut :) Har du någon kontakt med henne föresten? Bor ni nära varandra? kram kram

2007-12-10 @ 04:00:09
URL: http://annichans.blogg.se
Postat av: Anonym

Johanna, jag tror att hon gick på min skola innan, haha vad kul :) själv är jag blivande au pair :)

2007-12-14 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0