Treetrimming party :)

Ja.. da var det fredag igar.. morgonen som vanligt.. sen tvattade jag lite, hamtade chase och hans kompis som skulle sova over. Sen pa kvallen skulle familjen ha treetrimming party, da allar hjalper till att pynta granen och ater middag o saa :) Riktigt mysigt var de... kayla kunde inte komma. Sa det var bara nonnie genpa och anthony. Oh har fatt en van nu kanns de som :) Aven fast anthony bara ar 18 ar det skont att ha ngn ungdom att prata med.. Slutade med att vi prata saa mkt att han stannde over natten. Riktig goo liten pojke :)

Barnen lekte for fullt pa morgonen.. sa man fick ju inte mycke somn.  Runt tre timmar kanske.. saa riktigt trott nu kan jag saaga! Sen har hela familjen varit pa bio idag.. ngn barnfilm, kommer inte ens ihag vad den hette. Wondering magorium something :S  Seen lamnade vi chase hos sin girlfriend.. som ar saa gulligt! Hon skulle ha ngt sleepoverkalas.. och han skulle vara den enda pojken med 8 tjejer typ :) Efter det at resten.. jag heather craig och cole pa nagon jatte mysig restaurang. Bestallde kyckling.. men det var ngn konstig sas till som forstorde hela smaken, meen potatisgratengen doda! Himla goood :D Seen har jag nog inte gjort mycket annat idag.. huem kastat boll med pojkarna och anthony under dagen. Fint vader faktiskt.. men kyligt var det dock!


Nu ar kl 8.59 pm, jag ar saa trott.. ska nog ga och lagga mig. Ska upp tidigt.. ska vara hos nonnie och genpa kl 10 am och gora gingerbread house!

Sov sott allihopa! (L)

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahahaha
du satsar med dina ord. treetriming party = Julgranspyntnings fest. gingerbread house = knäckekaks hus hahahaha

mysigt det låter och vad kul att du har fått en vän =)
sköt om dig puss

2007-12-09 @ 11:48:43
URL: http://crnamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0