4 dagar kvar!

Ja.. har precis kommit hem från jobbet, sista dagen på dagiset.. sagt hejdå till alla barnen och "fröknar " :P Nu är det hela 4 dagar kvar.. men igentligen bara 3 om man tänker efter, om, man inte räknar med idag :P.. åker ju på Måndag morgon! Fredag, Lördag & Söndag.. Ush ja, det går för foort!

Idag ska jag till pappsen och fira min födelsedag innan jag åker. Tårta och grejer.. mumms :) Så tänkte jag ge julklappar i och med jag inte kommer vara här... Kommer ju inte ha någon riktig födelsdag detta året, inte för jag kanske brukar värsta ha det.. men americaner öppnar ju sina  paket den 25:e så nu kommer det nog kännas ännu mindre än vad de brukar.. Sen ska jag till zina.. hon frågade ifall jag kunde färga hennes hår, kanske blir lilla bozena på köpet med innan jag sticker :P Hehe men fårstår inte riktigt varför jaag gör det, när zina lika bra kan göra de! hehe Kommer faktiskt känns väldigt skumt att inte kunna komma hem till zina länge.. är ju där typ varje dag, mitt andra hem :) Bara sitta och umgås och göra ingenting! Meen, man måste ju prova på nya grejer och se andra delar än denna lilla hålan, Landskrona :P

Kom ju på igår kväll att jag mååste ju verkligen köpa en kamera! Tittade på två stycken.. men tror nästan det blir en nikon! Verkar vara en bra kamera till ett bra pris :)

image3Fin?

Nu ska jag iväg o pyssla med julkalendrarna jag har köpt till barnen :) Hoppas dem kommer tycka om de!
Puss puss..


Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha, min blogg var oxå rosa! COPYCAT nej, skojar bara. Hur känns det nu då`?? puss

2007-11-24 @ 23:24:07
URL: http://crnamartina.blogg.se
Postat av: elle

vad ar det for bilder du setter ut pa oss!!!!
Love U sis

2008-02-04 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0