Au Pair School..

Ja.. nu ar jag har. Kanns helt skumt, kan inte riktigt forsta. Kanns liksom som man ar pa ett kollo liksom.. huem ja typ. Umgas ju mest med svenskarna.. hittat ett par trevliga tjejer! Meen har ar ortoligt manga tyskar, det bara kryllar av dem. Ush ja.. o de spraaket ar ju sa fint! Vi har typ letioner 8 am -8 pm.. det riktigt dodar! Meen det ar ju bara nagon dag till, sen ska jag traffa familjen :) ska bli valdigt kul med nervost samtidigt... vet inte riktigt hur jag ska bete mig.. Men det loser ju sig :) Oh.. just de, fick varldens gulligaste suprise idag.. En au pair ledare eller vad man ska kalla de.. kom in pa lektionen och sa att jag skulle folja med, dem hade en suprise, blev helt chockad.. tankte liksom vad ar nu detta!? Sa kommer jag in.. sa ger dem mig varsta blommerna, inte var det en liten bukett. Ska fota lite senare.. jatte fin! haha saklart gula rosor med ett bla rosett pa hehe :)  Verkligen jatte gulligt!!

Far fortsatta skriva imorgon.. for nu stanger tydligen salen. Meen allt ar bra, kan riktigt inte forsta att jag har.\
Haha ps. delar rum med en tysk och en rysk haha ouja.. dem ar ju saa bra pa engelska! ds.

Skoot om er! miss you!!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha, såå sött att du fick blommor av dem!!!
sköt om dig
puss

2007-11-28 @ 14:45:44
URL: http://crnamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0