Huem..

Ja.. då var det dags att skaffa blogg tydligen... Trodde dock aldrig att jag skulle göra det, men i och med jag ska åka som au pair blir de väl en bra greej :) Nu är det bara de att man ska förstå sig på det också... men det kommer väl med tiden, förhoppningsvis ?!

Som sagt..  på Måndag gäller det. Just nu känner jag mig inte alls nevös.. men det kommer liksom fram och till. Känner nog mig mer stressad. Så mycket som ska packas ner, o så lite plats! Man får liksom ha 23 kg i en väska.. och man får då bara ha två. Meen kanske lika bra de.. ska ju vara där i ett år, så ifall man glömmer något kan man bara köpa det  där eller be mammsen skicka de :)

Min familj verkar vara världens gulligaste! Pratade nyss med min "värdmamma" och hon är såå himla sööt! Vill bara åka dit och träffa hela familjen nuu på ett sätt!! Och pojkarna Cole och Chase som jag ska ta hand om är 3,5 år och nästan 8. Ska bli väldigt intressant och spännade att komma iväg och testa på något nyss men samtidigt lite trååkigt att lämna alla sina vänner och familj här hemma. Kommer sakna er såå! Men förhoppningsvis kommer ni och hälsar på medans jag är iväg :)

Meen nu ska jag iväg och packa lite till!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: annelie

yeeei! Äntligen är du "en av oss" haha.. Nu lät de som om du nyss joinade våran hemska sekt :P Men bra iallafall.. Nu kan jag länka till dig också :)

..5 days left! :D kraam

2007-11-21 @ 20:49:46
URL: http://annichans.blogg.se
Postat av: Martina

HELA HÖGEN ÄR COPYCATS ! jag började först med bloggen hahahahah pöss

2007-11-21 @ 20:50:52
URL: http://crnamartina.blogg.se
Postat av: Kamilla

Eeeh det va jag som skaffade blogg först när jag flyttade till luleå... inte Lenny.

2008-01-08 @ 00:09:43
Postat av: Kamilla

och zina hade också innan mig

2008-01-08 @ 00:10:09
Postat av: masken

inte för att det spelar roll

2008-01-08 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0