5 mander!

Hejsan! Har sitter jag hemma en lordagskvall.. det har varit fullt upp hela dagen men gaster och kittet. Meen det har varit underbart vader sa det var okej :) Till och med nu.. kl ar 22.00 och man kan sitta i Tshirt och shorts! Sant diggar vii :)

Igar var jag med Lina.. hennes familj skulle campa sa jag tog med mig Chasey sa han kunde leka med ett av deras barn.. och jag o Lina och hennes familj satt vid brasan och grilla :) Riktigt mysigt faktiskt.. men korde hem sen nar alla dem andra gav sig ivag och skulle sova i talten :P

Jag vet inte rikigt vad det ar men som idag.. vi hade gaster sa ar det mycket svarare att vara har. Man saknar liksom hem :/ Det ar lite svart ibland o se hur "roligt" och mysigt dem har de men sina nara och kara.. aven om de ar hur gulliga som helt mot mig sa kanner man andan sig lite "utanfor" vet inte hur jag ska forklara det riktigt. Men har markt att det kanns allrid svarare nar vi gor nagot som inkluderar mer manniskor. Men har precis pratat med Elle lite.. och mar genast battre. Ska se om det finns nagot bra pa tv.. med en bengan :D Oh foresten.. idag var det 5 mander sen jag lamna Sverige.. sjukt, nastan halften som har passerat.

Och Gulle.. tycker verkligen synd om dig for det som hande.. men hoppas du bli kry snart ♥  Och hoppas du har kul i Sthlm Ziina :)

Hoppas ni sover gott allihopa :)

Loveeeeee ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0