april april din dumma sill :D

Haha ja som sagt, idag ar det den forsta apirl. Jaa vad gor man da. Man skamtar ju om ngt!
Haha det sjuka var att jag satt i bilen och satt och tanka att jag var tvungen att lura nagon.. men det glomde jag ju bort lika fort.

Nar jag val sitter hemma, sitter pa msn och pratar lite med micke och zina. Sa borjar micke snacka nagot om att han har nagot att beratta med han visste inte hur han skulle saga det.  Assa dum som jag ar blev jag helt orolig och tanka vad ar det nu..  har han traffat nagon eller vad? Neej men da kommer det som minst anat att han hade varit hos lakaren nagra veckor sedan.. och att dem hade ringt tillbaka idag och hade sagt :Du har HIV"

JEZUS ar allt jag kan saga. Herre gud jag kan inte beratta hur mycket det borjade snurra i min hjarna. Jag fragar honom om det verkligen ar sant och grejer.. helt chockad, inga ord assa. Men da kommer hanefter en stund "April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!"  Ush jaa! Till och med sagt till zina i forvag sa att jag verkligen skulle tro pa det. Det var verkligen inte snallt :D Och han ska fa igen ;) Vanta bara en vacker dag :D

Meen sen efter stack jag till frissan, nu ar jag blondie igen :D Faktiskt fin farg sa det kanns skont :D Men kanns som det ar det gammla vanliga pa ett satt.

Haha och nu som sagt ar det kvall.. satt har och was bored. Pratar lite med anthony och tanka varfor inte lura honom :D haha.. 

Im like.. anthonty there is somethong i have to tell you, i dont know how to say it though.. but im pregnant. haha awwh.. stackaren var helt gullig. Att han kunde hjalpa mig..  ifall jag ville behalla de, och sen att jag inte behovde aka till sverige for att gora abort. Assa han var heeelt gullig, kande mig jatte tasskig men ratt kul anda :D haha.. Och responsen jag fick nar jag sa att det var ett skamt var " I hate you, you are soo mean"   haha men han ar ok nu :D  men han trodde verkligen pa det :D hahaha awwh, verkligen en gullig van :) hihi Men han fraga aldrig vem pappan var.. hehe undra vem han tankte det var :P

haha jaa det var val min dag :) Lagger upp nagon bild pa haret i veckan :)

Take care! Hoppas inte ni har lika drastiska skamt som mina idag :D

Pusss (L)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha det låter ju som en händelsefull dag :D de var ingen som lurade mej i alla fall, skönt :)

Men nu undrrar jag massor om Au pairlivet, hur fungerade det med allt från och med det att du valt familj, och hur viste du vilken du skulle välja? och hur var det med språket.. var du bra på engelska innan och hur var det när du väl kom dit? dessutom undrar jag hur du kunde välja vad du ville läsa och allt de där... Skulle vara bra ifall du svarade :D hälst på mail: [email protected].. men det går även bra via min blogg..

Take care
Amanda

2008-04-02 @ 14:41:44
URL: http://mandizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0