Cocia Natalia :)

Tingeling!

Nu har helgen passerat och dax for en ny vecka. Helgen har varit trevlig faktiskt.. I fredags var jag hemma hos A, han hade nagra vanner over sa vi satt dar och prata lite, rokte vattenpipa och tog ett hottub :P Hehe jaa, maste ju papeka att det ar mycket enklare att prata med killarna har an med tjejerna. Huem.. jaa tror inte riktigt dem diggar mig. Men skiit i de :)  Var dock inte hemma forran efter tre, och sen var ju lilla micke inne.. sa fick typ 3 h somn den natten.. for sen skulle jag ju jobba.

Nar jag hade jobbat fardigt kom lina over.. sen stack vi och at pa tacobell, sen pa bio :) Vi sag den nya filmen med George Clooney... Leatherheads, haha bra film :) Och sen far jag inte glomma att beratta att Elle fodde igar :D :D
Jag har blivit Moster, Cocia, Aunti :D hihi kan inte riktigt fatta..  men sa ligger det till :D Ska bli saa kul att fa aka dit snart igen.. men blir nog inte forran slutet av april :) Men det gar ju fort!
Seeen... akte vi bara hemt ill mig och kolla pa Big daddy.. och lite foton.. ohh var saa trott!!

Och sen idag da.. (sondag) tankte jag att jag skulle sova ut, men icke sa nicke.. det fick man inte. Sjalvklart hor man varsta ljuden av barnen klockan 7 am .. haha jaa. Vad ska jag saga. Barn! :) Meen lag kvar i sangen i nan timme till :) Seen har det mest varit datorn faktiskt. Sitter och vanta pa att Lina ska komma.. sen tankte vi ga ut och ata, och ta en fika :)

Ohh grattis mamma, nu har du antligen blivit mormor :D haha och foresten ring mig imorgon! Ar nog hemma vid sjutiden er tid!

image74

Lacker bild, men har kan ni se haret iaf. Diggar det faktiskt :)

Nu ska jag ivag och fixa mig lite. Men skot om er!

Pusspuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0