Heej!

Cheennnna!

Siiter har en Tisdags morgon. Vantar pa att lilla cole ska vakna. Ihelgen har det varit bio, jobb och shopping. Sag filmen 21, den var faktiskt bra. :) Sa se den! Handla om en riktigt smart kille som anvander sina kunskaper to gambling i vegas :D haha sjuukt assa.

Sen i sondas var jag i Roseville med Lina. Forst blev jag helt irriterad for jag hitta inte nagot jag riktigt som jag ville.. men sluta med att jag hitta tva sota klanningar :D

hehe fragan ar ju nar jag kommer ha anvanding for dem :D men sooota ar dem:D

image71

hihi sa sot :D men ser ju lite storre ut men man liknar ett litet paket sa det var sott anda ;)

image73

Och denna bruna :)

Alltid bra att ha!

Sen igar var jag och Lina och trana :) Det var ju ett tag sen sist.. sa de kandes bra, men sluta med att vi at en liten hamurgare efter.. inte det basta precis. Men trana iaf :D haha

Nu ar det val dax att kla pa sig.. och hjalpa han lilla :)

Pusspuss (L)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! va kul att vara Au pair.. eller vad tycker du? jag funderar med på att åka, men undrar typ 1000 saker. Kan jag få fråga dej om dom? du kan väl höra av dej till min mail; [email protected] eller min blogg :)

Take Care
Amanda

2008-04-01 @ 18:58:54
URL: http://mandizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0