Hey :)

Nu sitter jag har igen.. kl ar 9 pm och jag tankte titta pa American Idol. Finns inte sa mkt annat pa.. men det duger val :) Dem ar sa duktiga och jag undrar verkligen vem som kommer vinna!

Idag har det inte varit mycket.. mest som vanligt. Kort pojkarna till skolan och sen pratat med Micke och Zina.. och sen hamtat som vanligt. Idag bakade jag och Cousi hemmalagad pizza :) Sen busa vi lite.. gick villt till och sjong till olika sanger fran Lejon kungen.. Ohh den filmen ar ju saa braa! En riktig klassiker!  Sen lekte vi lite med lilla Bukiss.. skollpaddan som Craig skaffa :D Haha han ar saa goo.

Tiden bara flyger forbi.. och nasta helg ska jag aka till Las vegas och far antligen traffa lilla Michelle hehe :) Ohh kolla vad jag fick for foto idag :D

image88

Saa sot :) men isallet for aunt borde de sta aunties :D hihi Det var ju faktiskt nicole som skaffa den :P hehe

Men dum som jag ar ibland har jag inte bokat flyg an.. men far ta tag i det och gora det imorgon :) Jag ar alltid ute i sista sekunden.. men aja :) Det loser sig oftast anda.

Ohh Mikael ar saa sot. Hihi bara sa du vet sa forgyller du min dag med ♥ 

Tycker verkligen om att prata med honom.. och tiden bara flyger ivag. Vet inte om jag hade klarat att vara har utan honom och Zina.. Och jag hoppas ni bada kommer hit i sommar och lilla otekniska Dennyboy :P haha
Kan saga det blir iaf verkligen inte som man tror ibland..





MWWWWWWWWWAAAAAAAAHHHHH pa dig!

Och hoppas alla ni andra sover sott :)  <3

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0