Mandag.

Idag har det varit himla soft. Har faktiskt  inte gjort mycket alls. I morse nar jag vakna, var Chase redan uppe.. pakladd och allt. Helt chockad blev jag, till och med cole och craig var uppe :S Ja.. det gicksa bra att Craig var snall nog och kora dem till skolan.  Och istallet for att plocka upp dem vid 2 som vanligt, skulle jag inte hamta dem forran 4. Jaa riktigt soft var det! Under hela dagen gjorde jag mest ingenting :)
 
Men sen nar jag val skulle hamta pojkarna vad hander da? Ja tydligen ville inte bilen gora nagot iheller, for den ville inte starta :/ Assa jag kan verkligen inte hur dum jag kanner mig den stunden jag maste ringa Heather och beratta for henne hur det ligger till. Ohh assa den bilen, jag far flipp! Den & jag gar nog inte sa bra ihop. Men iaf, sa Heather fick hamta barnen i stallet och jag fick ringa trpple A. Nar dem val kom sa gjorde dem en "jumpstart"  Ni vet nar man tar en nan sladd for ens annan bil till en egen och det gick hur bra som helts. Assa tur det, men jag forstar verkligen inte. Ingenting va ju pa, till och med han mannen kolla.

Ohh nuu sitter jag och vantar pa att lilla cousi ska vakna. Sen ska vi gora  hemmalagad pizza :) Musmigt! Ar faktiskt hungrig.. sa han far se till och vakna snart ;)


Hihi fick foton fran Elle idag pa Michelle.. ohh hon ar sa sooot :D


image75

Har ar ett iaf :D saa sot! Min lilla nice (L)

Man blir ju nastan lite sugen sjalv pa att ha en liten bebiis :) Men far nog vanta ett tag till... hehe eller vad sager du mamma ;) ?

Nu ska jag ivag! Pusss pusss


Kommentarer
Postat av: nalli

Du är jätte vackert i det håret och dem söta klänningar men med sånt vackert liten bebis, DU KAN VÄNTA!!!!!!!!!!!
mamma pusss,pusssss
Jag ringer senare.

2008-04-08 @ 16:31:10
Postat av: sara

awww gu va söt hon va :D

2008-04-08 @ 18:06:48
URL: http://sarsan.blogg.se
Postat av: Zina

haha härlig mor :D

2008-04-08 @ 19:07:46
Postat av: patricia

haha, guud vad söt bäbis! Grattis som nybliven moster! :)

2008-04-09 @ 15:07:02
Postat av: Nattii

haha, visste du visst =)

2008-04-09 @ 22:49:46
Postat av: Kamilla

åh så söt :) varför vänta?? :P

2008-04-10 @ 12:04:12
URL: http://kamillap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0