Mikael här!

Heeej Wiesia, Zina och Natalia!... Och ni andra!

De här med bloggandet är helt nytt för mig. Idag är det första gången jag skriver i en blogg och Natalia var så snäll och gjorde en blogg till mig med. Den heter http://miiicke.blogg.se/ ni kan ju ta er en titt, för jag tror inte att det är så många som gör det. Vet inte riktigt än vad det är man ska skriva i en blogg så ha tålamod om ni tycker den är tråkigt. Men Natalia får hjälpa mig! Så kanske min blogg blir rolig att läsa snart..


Nu har jag suttit i ungefär 4 timmar och pratat med Natalia på MSN. Faktist väldigt rolig att prata med! Jag gjorde en jättefin bild till henne också. Hon verkade tycka om den. Kanske har en liten konstnär inom mig ;) Haha.
I övrigt har jag bara jobbat idag, och imorgon är jag ledig. Då ska jag förhoppningsvis njuta av det fina vädret (om det blir något sånt)!

Ha det bra och ta hand om er.
Kram /Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0