Prom Night

Heej!

Igar var det riktigt skont vader.. runt 25 grader sa det var lagom :) Var ute med barnen i hottuben i over 2 timmar.. :) Skrynklig och fin var man! Haha.. sen tankte jag vara snall och spela lite fotboll. Vad hander.. haha i och med jag inte sparkar pa sidan som man ska, utan med tarna:P och hade flippflopp sa skrapa jag hela tan :/ Ush jaa ! Inte skoj.. men men. Nar jag hade jobbat klart traffa jag Lina. Vi ville ga pa bio.. men fanns ingen som lat riktigt bram sa de fick bli Prom night.. en skrackis :) Haha assa grejen ar att jag verkligen inte tycker om sana filmer! Blir sjukt radd..  men denna var ok. Den var typ mer laskig.. sa jag var inte alls radd efterat :) 

Sen nar jag kom hem fragade craig om vi skulle ta ett hottub igen.. kande mig helt tasskigt for jag hade sagt att jag inte skulle lagga mig an. sa badade en liten stund. Sen var det dags att sova..

Tyvarr sa sov jag inte sa bra. Hade mardrommar hela natten om nagot som tidigare har hant.. och att allt hande igen. Inte alls kul faktiskt :( Det ar verkligen daa man kanner att man vill ha nagon vid sin sida. Menmen..

Och skulle jobba idag, men vet inte riktigt hur det blir. Kanske blir jobb imorgon istallet.. Just nu sitter jag som vanligt och pratar med Mikael och Zina :) Dem bada far mig att bli saaa GLAD :D ! Tack (F)

PUSSSSS (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0