Tisdag.

Heej!

I helgen var jag i San fransisco  och halsa pa Jennie. Det var faktiskt himla treevlig :) Och vi hade sjukt fint vader, finns inga ord.. Det var typ over 35 grader. Riktigt hot :D I fredes nar jag kom dit, var klockan redan efter 9 pm.. sa vi gick bara och at, och kopte med oss bengan och akte hem till henne och snacka :)

Sen nar vi vakna pa lordagen var det dags att hitta en outfit till kvallen.. och dagen, haha det tog dock nagra timmar. Haha tur att det inte bara var jag som hade svart att bestamma sig :p Vi akte fort in till san och gick runder.. sen traffa vi Johanna som akte med oss samtdigt, och deras vanner Amanda och Stephanie :) Sen kande dem for att ata suchi medans jag tog nagon curryratt :P Efter det akte vi hem till nagon dem kande.. nagon indisk kille. Forfesta dar och fixa oss. Haha vi var typ 8 tjejer och 1 kille :) Nee men det var trevligt.. sen stack vi till nagon klubb, Kellys tror jag den hette :) Men klubbarna stanger tydligen 2 am har.. och det tyckte vissa var for tidigt.. men jag var faktiskt himla trott.. sa vi stack till nagon "svartklubb" haha, ush ja! Det stallet digga jag verkligen inte.. haha plus att jag var av med Jennie.. och hade ingen aning vart jag var eller vart jag skulle sova. Meen allt loste sig till slut och vi hamna hos han killen igen. Jag och jennie fick sova pa golvet.. inte direkt mysigt men va fan :)

Nasta dag.. akte vi forst pa nagot mysigt cafe och at frukost sen akte vi till nagon park och njot av varmen :D Sen var det middag och dags att aka hem igen.. Tar ju andan ca 2 h att kora hem. Meen det var en trevlig helg sa det kommer nog handa oftare.

Och nu ar allt som vanligt igen.. jobba bio och fika :)
Hehe igar traffa jag lina, skulle ta en fika.. men orka inte ens ta oss dit sa vi satt hemma och kolla pa tv med varsin bengan :D Mysigt varre!


image76

Johanna, jag & Jennie pa Kellys.

image77

Me & Jennie :)

     


Lite bilder. :P

image82

Lilla Michelle :D

image83

Ojojoj vad man kan sova.. ;)

   


Hihi sa gullig hon ar (L)


Ska iaf boka resa idag eller imorgon.. sa om tva veckor far jag traffa lilla Michelle :)

Men skot om er! Pusspuss (L)


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har några tävlingar som jag hoppas du vill delta i.
länkarna till dom ser du i mitt senaster inlägg

fina bilder förresten

2008-04-15 @ 22:58:15
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0