Tjoohoo!

Chenna chenna!

Kom hem en liten stund sen, var ute och at kina mat med Lina. Viist var det gott och sa, men gar inte att jamfora med hur det smakar dar hemma. Ohh vad gott det hade varit med kyckling curry fran china.. med mycket gronsker:D Mums!

Veckan gick forbi snabbt.. hade dock lite problem med bilen men den ar iaf fixad nu.. viktigaste :) Meen.. ohh den bilen assa, inga ord! En problembil! Hopppas den haller nu.. men det tvekar jag pa. Grejen ar att det ar ju inte ens en gammal bil :S saa fattar inte.. 2002 liksom :S

Imorgon ska jag jobba som vanligt, ska faktiskt vaxa mig :) ska bli skont att bli av med alllt har :D haha! Och sen nar jag har slutat ska jag ge mig av till san fransisco :) Ska hem till jennie.. Inte traffat henne sen veckan i New york, sa det ska bli riktigt skoj! Ska bo hos henne hela helgen.. och lar nog traffa en annan svensk johanna med, som akte samtidigt. Far val se vad vi hittar pa for skoj :)

Nu ska jag ivag och titta pa 2 and a half men :D yeaaah :D Menmenmen.. menmenmen :D Yii.. ;)
haha hoppas ni sover gott allihopa :)

Satter nog in lite fler bilder pa lilla Michelle imorgon :D saa sot!

Pusspuss (L)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ooo saknar du China =)Nej jag vågar inte då kanske jag inte får bada i er pool igen. Det är braa =) allt flyter på som vanligt. mkt skola nu bara. Hur är det själv? hur är din nya kompis :)? Pusss

2008-04-12 @ 20:27:40
URL: http://kamillap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0