Trottis :/

Huem.. idag har det inte varit mycket alls. Meest suttit och pratat med Mikael faktiskt. Sa gullig! Sen efter.. var jag ute en svang i tradgarden med Heather. Kande mig riktigt trott sa tankte vila lite innan vi skulle gora middag.. men somna dock. Vakna precis.. och sovit over 3 h :O Och ar fortfarande sjukt trott och bade min hals och nasa dodar :/ Tog lite medicin innan.. sa hoppas det blir battre till imorgon. Och nu ar fragan.. orkar man ta sig til macken och kopa sig en bengan. eller ska jag bara ga och lagga mig igen?! Ohh onska jag kunde bestalla den :)

Hoppas ni sover gott allihopa! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: M

=) hoppas du också har gjort det. MWAAAAH

2008-04-23 @ 15:35:38
URL: http://miiicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0