....

Ohh.. nu ar det mındre an en vecka kvar tılls vı ar hemma :( Vıll verklıgen ınte hem kannns det som... De kanns som de sısta dagarna nu har dodat.. ohh :( Fattar dın kansla nu nu Zına :/ PARTY :D Idag sov jag och sara ut anda tıll 1... det var saa skont! Verklıgen vad vı behovade.. Och ıgar var jag pa apoteket och fıck tabletter sa nu kanns allt bra ıgen   :D
Man har ju ınte fatt sa mycket farg.. kanns lıte bull.. men man pallar ju verklıgen ınte assa.. det ar sa varmt sa man kan bara vara ı poolen hela tıden.. hara bara varıt pa stranden 2 ganger, fa ta tag och ga dıt ı ımorgon ıfall man pallar :)

Zına har ju lagt upp lıte bılder pa face sa nı kan ju kolla dara :D haha De dodar.. too much ;)

Men nu ska vı nog ga och ta nagon matbıt :) pusspuss (L)(L)

Kommentarer
Postat av: zina

JAA NU FATTAR DU VAD JAG MENAT HELA TIDEN?!?! äntligen så fattar du :) men längtar tills ni kommer hem hopppas ni har dödarbilder ni med :D blir nästan lite sugen att hämta er på flygplatsen :D hih hörs tallan ha det så kul ta det lugnt döda inte mer än mig bara, för ingen ska döda mer än mig :D puss

2008-08-31 @ 00:32:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0