Fredag :)

Hejsan! Så var det dags för helg igen... tror faktiskt det blir utgång, men nog bara i Landskrona. Tages eller ngt :) Men innan dess ska man ju jobbba.. Det ska bli första gången jag är "själv" och inte de sidan om någon.. får väl se hur det går. Första dan jag var där.. kändes det lite nasty faktiskt, men sen andra dagen känndes det bättre. Vi får väl se hur det går ikväll :) Det är ju inte precis ett drömjobb.. men man får ju ta vad man får så länge.

Jag och sara bokade en resa till turkiet igår.. men idag när hon pratade med sin chef så fick hon inte ta ledigt :( Känns jätte tråkigt.. Men zina och emma åker ju den 13:de så vet inte ifall jag kanske hänger på dära, vill ju jätte gärna resa!! Om det ens finns plats på flyget..

Känner mig riktigt trött faktiskt.. Imad kom förbi igår så satt och snacka till 5 tiden.. sen vaknade jag runt 9 och den lilla tiden jag hann sova hade jag värsta mardrömmen.. ush ja :(


Hjärtat vart håller du hus liksom :( har inte hört från dig på över en vecka nu...

Nu är det dags för lite frukost:) Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0