Heeey :)

Då var det Torsdag, om 2 veckor åker vi.. så det ska bli jätte skönt :) Väder här hemma har ju inte varit det bästa denna veckan. värsta storm och grejer. Oh idag har jag inte jobbat.. skönt att få sova ut.. Jobbet är faktiskt helt okej.. och personalen som jobbar dära är faktiskt jätte trevlig :)

Just nu sitter jag bara hemma hos Zina.. ska nog bara ta det lungt :) Men blir nog en fika lite senare.. Zinas pappa åker ju till Irak imorgon.. så hon ville umgås lite med honom innan han åker :) Och min papps åkte ju till kreta idag.. och kommer tillbaka den dagen jag åker så kommer ju inte ses på en månad. Men var dära igår och åt middag :)

Men nu ska jag iväg och umgås med polska gänget lite!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: jönsson

hahaha jaaa fattar du 2 veckor, ja vill bara åka nu fatta så nice d kommer bli.:)

2008-08-07 @ 18:13:17
URL: http://metrobloggen.se/sara87
Postat av: Kamilla

Hej :) Det är bra. Ganska trött idag, ska ut ikväll igen, tredje kvällen i rad. Ja jag får se .. skulle varit lång ledig nästa vecka, men nu så ska jag på truckutbildning men jag kanske kommer till helgen endå!Puss och Kram

2008-08-09 @ 15:04:11
URL: http://kamillap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0