Ush :(

Min förskylning hare inte gått över än :( Kändes mkt bättre igår.. men idag när jag vakna var den lika hemsk som ibörjan :S Ush... Plus att det spänner jätte mycket i mitt ena öga, pårecis som någon drar i en nerv eller ngt.. så att ögat hela tiden rinner. Funderar på att ringa vårdcentralen och höra ifall det är normalt ?! Jätte jobbigt..

Igår var jag hos Zina en sväng.. kollade igenom hennes packning, vaxa henne lite :P Och sen gjorde vi ljusa slingor i mitt hår. Har dock kommit på att jag verkligen inte har några festlinnen.. har verklinga inga, så får väl kolla läget i stan ihelgen och hoppas på att jag hittat något :)

Idag ska jag bara tar det lungt.. skulle nog bara träffa Martina en sväng lite senare ikväll..

Men ha det bra :) Hihi taänk att Zina och emma redan är nere i Turkey nu :P Oh jaa föresten.. fick email av min hostfamilj idag.. de är så söta! Saknar dem sååå!!  ♥

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0