2:a advent!

Heejhopp!

Ja då har hela veckan redan gått.. har inte hunnit skriva riktigt. i torsdags träffade jag Kamilla, hon skulle bara vara hära en dag så vi tog en fika sen gick vi upp till henne och snacka liote. Dära satt jag kamilla malin och hennes mamma och plötsligt var klockan halv två:O ojoj vad tiden gick!! Skulle vara på jobbet 7.15, så det blev inte många timmars sömn.. och sedan efter jobbet i fredag var jag hos pappsen och åt middag :) Mys mys!! Träffade även bebo en liten sväng efter.. o kollade på lite antika foton :P haha :D

Igår var jag barnvakt åt Åsas barn, de skulle iväg och julhandla så jag passade Molly lite :) Gick jätte bra... spelade lite kort kolla film och åt o såå:) Helt annan stämmning än dagis :P hehe så skönt!! Sen var jag bara hemma under kvällen och kollade film och så, blev rätt sent så vaknade inte förrän efter 12,

Hade tänkt mig att åka någonstans.. men det fick bli städning och tvätt istället :/ Kanske blir en fika ikväll i stället :D Nu är det bara lite mer än 2 veckor tills jul :D Ush vad jag börjar känna mig gammal.. haha.. vill stanna på 20 ett år till :)


xoxo

 

Skön låt:)

Kommentarer
Postat av: Masken

hur går det med filmen?? är den bra? du borde lägga upp bild på hunden =) med hjärtat. det var söttt! Pussss

2008-12-07 @ 22:15:19
URL: http://kamillap.blogg.se/
Postat av: Hannah

Såg att du kommenterat Natasha peyres blogg om att få vinna pälsjackan. Jag fick hem den gråa för en månad sen och jag är en XS människa men beställde S eftersom det är den minsta. Den pälsjackan slutade ovanför min navel och är egentligen av fleece material. Sålde den på tradera direkt efteråt. Ville bara säga detta, för jag blev hur besviken som helst!

2008-12-08 @ 21:43:17
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0