Datum?!

Hejsan!

Nu när det är julledigt tycker jag det är väldigt svårt att hålla reda på vad det är för dag. Fick riktigt tänka efter, men tillslut kolla upp att det var Måndag idag, 29:de till ochmed...Julen har varit mysigt, riktigt skönt att vara ledig.. men tyvärr har det inte riktigt varit någon julstämmning.. och nu är den redan över?! På min födelsedag hade vi först middag här hemma.. och sen var vi ute i Landskrona en sväng. Faktiskt trevlig :) sågnyss att Kamilla hade tagit några bilder.. så det kommer några snart :)

Igår var jag i Malmö med Sara.. köpte jätte fin jacka!! Diggar den som fan och fick jätte bra pris tyckte jag :D  Bild kommer sen hihi :) Anars hitta jag inget  spec.. ett par skor o lite så men vet inte riktigt ifall jag ska behålla de. Sen satt jag o sara hemma hos henne och krängde lite.

ush vakande med huvudvärk och den har fortfarande inte försvunnit :/ men snart är det middag..en av mina favoriträtter ;) yeey!  Får se vad som händer senare..

Puss så länge :)



2 dagar kvar! hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0