Jordbävning?!

Ush ja, idag vaknade jag av något riktigt skumt.. hela sängen skakade och riktigt såg och hörde hur bokhyllan brevid skaka och klirra. Först förstod jag inte ifall jag drömmde eller vad det var frågan om.. men sen fatta jag att det var verkligen. Jodbävning i Sverige liksom?! Fatta nada.. när jag märkte att mamma och chrille också gick upp märkte jag att det inte bara var jag som "kännde" det. Och men nyheterna på lite senare.. så säger de att "centrumet" för själva skakningen låg utanför Ystad. ush.. känndes verkligen riktigt skumt :S

"Om dagens jordskalv hade en styrka på 4,7, som inledningsvis angetts, kan det ha varit det största i Sverige sedan 1904"

Men på tal om något annat, är det Titanic på tv..världens underbaraste film! tyvärr måste jag verkligen gå och lägga mig snart, ska upp tidigt och har knappt sovit på 2 dagar. känner mig rikigt sliten! Imorgon är det faktiskt inte jobb.. ska på någon utbildning/kurs inom kommunal.. Hela dagen 8-16,  inte alls sugen.. men lika bra att ha det gjort.
Sen efter blir det malmö, köpa de sista julklapparna och träffa Sara en stund :) Blir väl en fika eller något.



Nu är det dags att göra sig redo för sängen!
Puss&kram Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0