Julafton

Heej allihopa!!

idag har det varit en underbar dag faktiskt.. helt härlig. hehe har dock ätiti lite för mycket.. men vem gör inte det på julafton? haha jag som inte ens tycker om julbord... men finns ju massa annat gott :)

Först var vi på kyrkogården.. lämna blomma o ljus hos morfar.. sen körde vi iväg till hässleholm. Det var jag som var förare idag faktiskt.. tänkte vara lite snäll och låta mammsen och chrille få dricka lite julsnaps idag hihi
Knasigt nog blev det inte någon Kalle anka för min del.. när vi kom fram satt lisa och ingrid o kolla på filmen Mamma mia.. så jag joinade dem med att kolla färdigt på den :D hihi himla bra juu!! o sen var det massa med mat o därefter julklappar :D hihi fick lite av allt möjligt som man behöver!
Kom hem vid 12 tiden.. o sen dess har mammsen jag och chrille tagit några drinkar och pratat lite :P Tekniskt sätt är det ju faktiskt min födelsedag.. woohoo 21 år :P hehe men känns ju inte så stort att fira det längre.. mer eller mindra en vanlig dag som alla andra plus att den/min går ihop med julafton.. så

Nu ska jag bege mig till sängen iallafall och får hoppas på en lika underbar dag imorgon med :)

puss&kram

God jul!!


Kommentarer
Postat av: Gynning

Hoppas du får en fortsatt trevlig jul helg!

2008-12-25 @ 11:33:53
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Blir det shopping på rean i morgon?

2008-12-26 @ 00:26:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Ja jag shoppade igår och hittade klänning, skor mm. HAr bilder på bloggen.



Ha en super bra dag vännen!

2008-12-28 @ 09:40:29
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0