Lördag!

Heejsan allihopa :)

Ohh vad skönt det var och för att sova ut idag.. behövde verkligen det. Igår var jag hemma och så bara :) Tyvärr är det nog så att jag har blivit sjuk igen, orkar verkligen inte med detta längre.. blir ju aldrig frisk och går på medicin hela tiden är ju inte bra iheller?!  På måndag är det sista dagen innan "lovet" och sen är jag ledig ända till 7 Januari :D Ohh Ska bli såå sköönt :) Verkligen efterlängtat!! 
Helt sjukt..  nytt år och detta som har gått så fort?  Ända sen jag kom hem från usa känns det som allt har varit så slummigt :S Gått så fort och har verkligen inte direkt hunnit göra någonting alls. Varit mer eller mindre sjuk ända sen september.. efter turkiet, och förhoppningvis blir 2009 ett nytt frisk år :D Med mkt energi!!

hehe pratde faktiskt med Nazif igår, skoj faktiskt! Hehe skönt o höra att allt är bra o såå! Hehe och sen lite senare satt mamma vid datorn.. och hade glömt ta en ner en grupp med bilder, sen ser jag mammsen sitta dära o titta på bilder som hon inte borde...

"Natalia, vad är detta?"
Me- "Ahh inget jag & sara hade lite roligt bara"
"Ni är inte kloka"

Haha faktiskt lite shame, men aja :P



PEACE
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0