ONSDAG

Tjohoo!

Idag har det varit som vanligt.. faktiskt soft på jobbet idag :) Slutade vid halv fyra och skulle igentligen träffa Lova, men blev avbokat.. så vi får ta de en annan dag. Ett år sen vi träffdes juu!
Har fortfrande inte fixat däcken på bilen.. så mamma har varit bussig och kört o hämtat mig på jobbet nu hela veckan, men förhoppningvis blir det av imorgon!

Fick min remiss idag angående min fot, blev helt chockad.. verkligen!! och i remissen står det så att "beräknas ske om cirka 7 månader" Hallå?! va fan är det liksom?! Måste verkligen ringa o fråga om det var ett skämt eller ngt för det verkar ju inte verkligt.. sjukt asså.

Snart tänkte jag titta på greys anatomy, faktiskt börjart digga de :) men innan dess måste jag plocka undan lite i rummet innan mamma honner få riktiga spel.. och ta en dusch!

ohh fick bilder på michella igår! Såå söt!!



Titta så underbar :) ♥


Kommentarer
Postat av: Nattii

bilden visas ej! =(

2008-12-04 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0