Sex&theCity

Tjoohoo!

Idag var det jobb som vanligt.. började kl 8 till halv 6 :( lite dryg dag.. hela dan liksom..
menmen, sen jag kom hem har det inte hänt mycket.. kollat på tv och lite så. Känner mig fortfarande inte helt frisk och riktigt känner hur en förskylning med hosta börjar närma sig. Förhoppningvis blir det inte som sist iaf.. ush ja.

Just nu håller jag på att kolla på de allra äldsta avsnitten av 6&theCity :D haha sjukt o se nu.. ser så b ut, särskiilt när carrie pratar mot kameran?! haha :D menmen diggar de ändå:D

Nu är det dags att ätervända till tvn.. pausen är nog slut närsom.. och mina nötter väntar på mig! :)
Har liiiite sovmorgon imorgon, behöver inte gå upp förrän 8 yeeey!

sweet dreams :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0