1 vecka :)

Tiden bara rinner ivag.. som vanligt :P och idag ar det lordag och om en vecka ar jag i reno och vantar pa flyget till Las vegas :) Ska bli saa skont att bara komma ivag lite och umgas med familjen :) hihi

Huem i veckan har det val inte hant sa mycket.. har dock inte fatt min bil tillbaka an, det har gatt over 4  veckor nu.. ritkigt sjukt.. men dem sa att jag skulle fa den i borjan av nasta vecka.. sa det hoppas jag verkligen.. hur ska jag annars kunna aka till reno :/


ohh micke akte till zanzibar.. det hade man ju inte bangat for.. hade ocksa velat sola och bada liteee :) Behover ju varme! och sen har han fyllt ar med:) Grattis hjartat :)


Sen har jag faktiskt varit och tranat denna veckan..  bara en gang dock, men kanner att jag behover komma igang med det igen :) Sen var jag ute och gick med bella i en timme igar :) Kandes riktigt skont faktiskt! Sen umgicks jag med familjen igar kvall.. at jatte god middag sen kolla vi pa film.. var meningen att vi skulle bada hottub med... men blev lite sen for de sen.. sen gick jag faktiskt och laa mig.. tidigt faktiskt :)

Vaknade redan vid 6 i morse.. forstar inte.. kan inte sova lange har.. men jag lag andan kvar i sangen till lite efter atta.. jag menar haha vackte mamma mig innan kl tio hemma.. blev man ju suur :P haha  meen hade varit skoont att bara sova till 10 iaf nan dag..

ska jobba lite idag..  vet inte nara bara.. tror bara jag ska passa lilla cousi nar chasey har match :P kanner mig inte alsls sugen pa att folja med dit idag.. men vi far val la se vad dem sager :) seen blir det nog inte mkt ikvall.. ut och ga kanske.. kolla film som vanligt :P

Skot om er :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0