2 dagar :D

Yeeey om tva dagar sitter jag pa flyget :D:D hihi ska bli sa nice :D fick nyss sms av mamma att hon har landat i NY.. hehe hon ar i las vegas om ikvall redan :p helt sjuukt .. hihi

ohh igar var jag bara hemma och hade det mysigt.. men blev ju sur for cashmere mafi kom ju inte :S fatta ingenting.. :/ ohh och just de.. chase rakde ju se mig roka ocksa, kanske inte var det basta men vad ska man gora.. var faktiskt leedig och han bara ploppa ut.. men heather sa ingen nar jag berattade till henne :) ohh jennie som jag larde kanna pa au apair skolan ringde igar och vi satt och prata ett himla bra tag.. hehe hon skulle foroska komma hit ngn helg efter vegas  :) Och jag til henne.. saa det kanns lite roligare :)
 ohh foresten haha tydligen har the franks.. dar emma bodde fatt en ny aupair tyligen, huem... undra vad det ar for tjej.. och vilket land  :P lar ju see snart :) haha hoppas hon ar en rolig en:P

hihi.. idag far jag min bil :D Yeeey.. ska bli soft faktiskt.. aterga till dem gamla rutinerna.. efter jag har hamtat barnen idag ska jag ta dem till frisoren.. trust me det behovs haha sarskillt pa chasey.. haha och sen ska vi hamta min bil :D och sen till parken.. jatte fint vader sa det ska bli nice :)

hih just nu lysnnar jag pa cassie- is it you..  hehe and ofcourse it is ;) och pratar med zina litee! ohh muusik :D hihih nu ar det nog dags for en cigge :)

skot om er, och treevlig helg :D pusspussssssssss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0