27 feb...

Ohh.. nu ar det bara nagra dagar kvar tills jag ska aka till vegas :) Hehe.. Ohh och mamma aker redan imorgon, ska blii saa kul att fa traffa henne :) Yeey.. hihi :D och massvis med godis och grejer har hon tagit meed sig :) Ska bli riktigt mumisgt :)

Hehe nuu kanns allt braa igen :) Det ar sol ute.. barnen ar gulliga och micke ar normal :D haha... Han kanske ska komma hit i sommar.. han sa att han skulle forsoka iallafall :) Hade varit riktigt skooj ! hehe och Zina.. hoppas verkligen du kommer !  Hade varit riktigt nice ;)

Ja.. och jag har ju inte min bil an, vad ar det liksom.. men heather hade ringt och sagt att vi MASTE ha den imorgon.. ush jaa.. det hoppas jag verkligen att jag faar.. hur ska jag annars kunna kora till reno liksom :/

Nu sitter jag och lyssnar pa Nrj.. vantar pa att nagon reklam om slitz ska komma.. haha jaa vissa tycke ju att man skulle hora den :P haha.. neej men idag hander det val inte sa mkt. Lilla cole ska pa drumlesson idag hehe..s aa vi far val se hur det kommer gaa :) Sen blir det val american idol.. diggar faktiskt de.. ni ska se en san kille.. vad ar han kanske 17 ar och har san stark rost, och han ar sa gullig med! Liten pojke:) hehe.. och sen ar det ju cashmere mafia med:P hehe En mysig tv kvall..

annars har det inte hant sa mkt.. har varit pa au pair mote i helgen.. men alla ar ju strash :) sa det ar ju haarligt.. sen fika jag med hon fran schweiz.. franzi, men hon var ju inte sa lacker.. men spelar val ingen roll egentligen.. hon aker ju andan snart.. far val hoppas pa att hon lina ar treevlig och att the franks far en ny au pair snaart :)
ohh jaa.. pa tal om staderska.. hon gick nyss.. och tydligen ska hon bara komma hit varannan vecka fran i och med idag,, haha hon stadar ju inte ens bra.. jatte slarvig.. och jezus..vet ni hur har kommer se ut?! haha jaa far val vanta och see, men kan riktigt tanka mig.. ajaa.. inte mitt jobb juu :)

 Vad ska man hitta pa till middag idag da, nagra forslag? :)

Ska val kla pa mig nu, skot om er!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0