...

Denna dagen borja ju inte sa den iheller. Nu har emma beslutat for att byta familj. Och jag verkligen forstar hennes beslut. Hon trivs verkligen inte hos sin familj.. dem ar verkligen helt cp. Ashley ska nog komma till dem imorgon eller pa lordag, sen ar det val tva veckor man ska ha hittat en ny familj inom. Far val la se hur det gar.
Meen sen kommer man ju sitta har helt sjalv. Just nu kanns verkligen allt helt cp. Vet inte hur jag ska forklara.. Ar det liksom meningen att jag ska stanna har i 10 mander till utan att ha nagra vanner? Som jag har sagt tidigare sa kanns det ju verkligen som jag har haft valdigt tur med matchningen nar det galler mig och min "familj". Meen det ar val inte meningen att jag ska umgas med dem dygnet runt, maste ju ha mitt eget liv ocksa. Far val bara vanta och se vad som hander.

Men kande mig verkligen sa stark nar jag kom hit, och just nu ar det verkligen tvartom. Ouja, tanka positivt eller var sager ni ;)

Och min LCC ar ju verkligen knappt i huvet! Hon hade skrivit email till Heather idag och undra hur det var med mig. Sa har lod det;


Hi Heather


I just wanted to check in and see how Melanie is doing with your family.  I'm fighting a crazy illness called "whooping" cough so I thought I'd email this month instead of calling!  I hope all is well with your family, stay warm and dry!


~Ashley

Jag menar harligt att hon ens kan mitt namn. Dar kanner man ju verkligen en stoooor trygghet ifall det skulle vara ngt.

Ohh.. och jag har ju teoriprov pa mandag, det ar jag juuu sa sugen pa att gora just nu. Yeey! Men har vall inget annat val.. annars galler inte forsakringen och det maste jag ju ha :/ 
Aja.. nu ska jag ivag och se om de finns nagot roligt pa tv:n. 
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0