Hemma..

Mandag igen och sa vart man hemma. Har ju som sagt varit i san fransisco i helgen och det var jatte trevligt. Akte i fredags med emma. Fick ta bilen av heather sa det var ju skont. akte forst ner till stockton och hamta emmas kusin tina. Sedan var tiden sa pass mkt att vi akte direkt till flygplatsen och hamta emmas lillasyster Lina.

Maste ju papeka att det ar ju lite annerluna att kora i SF om man jamfor med sverige. Haha men det gick bra.. men var ju lite radd att ngn skulle kora pa mig. Hade ju inte varit en toppen grej om jag sager sa..

Nar vi hade hamtat lina akte vi hem till tina som bot typ 30 min fran sjalva city. tinas foraldrar var faktiskt jatte trevliga! och kvallen slutade med av vi at massvis med svenskt losgodis :D muums och spelade train :) Aldrig spelat det forut men det var skoj!

haha hade varsta mysko drommarna under natten haha helt sjukt, men nar vi val gick upp tog vi barten till city :) San fransisco ar faktiskt en jatte mysig stad! Och vi hade saan tur med vadret var over 70 F.. som blir typ 24 grader eller ngt. Sa det var jatte skont :) Shoppade inte sa mkt.. kanns ju inte lont i och med jag inte gor sa mkt har. Men blev ett par mjukiklader pa vitoria secret :) Rosa.. hihi sa sota :) och nan troja..

Efter fick vi springa till barten.. skulle pa en musikal. West side story.. :) Det var tinas syster vicky som skulle vara med.. himla duktiga var dem assa. Typ den basta high school musical tror jag :) Den var julite tragisk men bra. I wish i could sing  just a little like them.. i would be enough. Meen det kan man ju inte :(

Nar vi kom hem var kl redan 12.. var meningen att vi skulle ut men var fort trotta sa det blev ju inte av :/ Sa nar vi vakande pa sondag tog vi det bara lungt.. och akte till nerminggale or something. Och gick i lite butiker..hehe alla gick dar med sina sma hundar :) Mysigt faktiskt.. hoppas verkligen vadret haller i sig. Sen akte jag hem med tina.. var lite bad traffic sa tog ungefar 4 timmar for mig att komma hem..

Sen idag har det inte varit mycket. Har varit hemma hela dagen.. pojkarna var lediga fran skolan saa har inte ens lamnat huset. Haller pa att tvatta.. lilla cole rakade kissa pa sig i min sang nar han vila..  sa det ar bara attt tvatta pa.

Meen hara r nagra bilder fran ihelgen...image51

hehe jag  och modellen som stod utanfor abercrombie :)

image52

Jag och tina :)

image53

haha jag och emma i barten

image54

allihopa med modellen :) tooo much abs for min del :P

image55

me and emma..
image56

het va?

hehe men nu orkar jag inte ladda upp fler.. men tror dar ar nagra till pa face ;)

Sov gott :) pusspussspusss (L)


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha snacka om muskler, trodde att det var en skyltdocka i början, tyckte han såg plastig ut haha
:D

2008-02-13 @ 00:30:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0