sondag..

Tjoo hej :)

Sondag igen.. och imorgon borjar en ny vecka. Har  varit helt sjalv i en vecka nu.. aven om det har varit skont har det kanns lite ensamt. Sarskillt pa kvallarna.. pa dagara ar det cool lugnt , har man ngt att gora och alla i sverige ar vakna... men sen nar kvallen narmar sig det ar da det kanns lite tomt. Ar ju van att emma har varit har nu.. gatt och fikat eller tranat eller ngt, men kanns ju inte sa skoj att gora det sjalv.. Men kommer en ny tjej fran schweiz i mars, sa vi far val se hur hon ar. Hon heter lina och ar 19 ar :) hehe har tilloch med borjat mejla lite med henne.. och familjen hon ska till har hastar.. och har pratat med "mamman" dar.. heidi hette hon. Sa ska nog ivag och kolla pa hennes hastar i veckan tror jag.. sa det kanske blir lite ridning :p hihi

Idag har jag typ varit i rummet hela dagen.. pratade nog med micke kanske i 6 timmar, men det ar ju inte sa ovanligt hehe.. sen var jag ute med cole och grillade mashmellows eller hur det stavas.. faktiskt gott :) Har ju blivit forskyld nu.. sa sitter har igentappt och hostar. Fattar inte.. hur mkt kan man snyta sig pa en dag liksom!? Slutar ju aldrig..  Sen skulle jag bara kolla pa lite tv, men somnade nog .. och vakna inte forran sju. Har kannt mig jatte oscocial mot familjen.. men vissa dagar behover man nog vara lite sjalv.

Skulle egentligen jobbat halva dan idag och vara ledig hela dagen imorgon.. men blir nog att jag far jobba lite andan, i och med det blev knappt en timme idag. Det ar rod dag imorgon.. presidents day hehe :P Sa heather och criag ar hemma fran jobbet..

meen ziina.. har du bestammt dig, blir det joel eller valle :D? hehe jag satsar pa joel.. hehe kommer nog fa manga heta bilder pa stranden nu nar dem ska ivag till zanzibar :D:D

ohh.. hela tre veckor vad ska man gora da liksom :/ ?

men ska nog till las vegas inte denna fredag, men nasta :D saa det ska bli nice :) men har inte bokat nagot flyg an.. far ta och fixa det i veckan.

Oh har sagt typ varje dag denne veckan att jag ska trana men det har ju inte blivit ngt.. och nu har jag ju blivit lite sjuk och da ar det inte bra juu :( sa vill bara att det ska forsvinna..

Meen ska fa bilen denna veckan forhoppningsvis :D sa det kommer underlatta en del :D yeey


haha foresten zina.. testa den grejen vi prata om innan du gick och la dig innan idag.. haha men det funka ju ej :(

palla med trycket :)


hur ar det med alla er hemma da?

ohh mamma.. kan du leta upp min istallations skiva till min webcam dar hemma.. den ligger nagonstans i skrivbordet.. det ar en san minidisc.. hade velat ha den, Please :D

Haha och just de.. vet inte om jag har berattat om ormen fredrik.. men han har iaf dott.. men nu har chase hittat en odla istallet.. haha geoge  heter han :) Fota honom sa ni ska fa se.. haha skamde livet av mig den javlen haha..
Varsta fraste at mig och grejer ju.. men dem slappte ut honom sen.. sa har gar val runder nagonstans har vid huset.. Haarligt :)

image59
 
Lilla George! haha

Men nu ar det dags att kolla lite pa tv :) Sen sova..
Men hoppas ni sover sa gott och drommer sott.

Pusspussspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Zina

Asså det är ju lite ångest :D vill du ha Valle på ett sätt. Oh han är fin juu plus chilienare latinooo :D Men Joel är ju också fin. Sån klassy svensk :D oooh :) oooh lyssnar på "sexual erection" holla pösssssss

2008-02-18 @ 09:56:54
Postat av: Kamilla

Ooo gosigt husdjur =) allt är bra med mig, hur går det med ditt körkort ?? Pussssss

2008-02-18 @ 18:26:27
URL: http://kamillap.blogg.se
Postat av: Anonym

vart i usa är du au pair? :)

2008-02-19 @ 02:15:54
Postat av: Zina

natalia skärpning!!! uppdatera din blogg , vill se bilder hihi

2008-03-02 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0