yoo :)

Nu var det mandag igen och hade min teori idag, Hojsan hoppsan vad hander.. natalia kuggar :( sa det var ju inte sa harligt. Jatte skumt var det assa, inte alls som hemma. Man fick till och med sta upp och gora det liksom! Hueem.. jaja. Det ar val bara att lasa pa och prova gora det igen. Men kanner ju press for maste verkligen klara det denna veckan, annars jag kanske inte far kora :S

Ihelgen har det val inte varit sa mycket. Emma flyttade in hos mig/ oss i fredags. Hon hade sitt exit mote i lordags.. sa nu "jobbar" hon inte for the franks langre. Hon sa att dem kunde kolla efter en ny familj till henne, men det blir nog att hon aker hem andan. Pa fredag kommer hennes lillasyster som igentligen skulle bo hos familjen, men nu blir dem att dem ska bo hos sina kusiner i san fransisco. Dem fragde mig om jag ville folja med och stanna dar over helgen. Hoppas det blir av.. men vet inte riktigt for jag har ju ingen bil. Det hade ju varit kul.. Har redan planerat att vi skulle festa med hennes kusin Tina pa lordag. Haha det var ju ett bra tag sen.. saknar det faktiskt.

// Obs glomde publicera detta i mandags :P

Men nu ar det iallafall torsdag.. och jag ar riktigt trott. Har inte allas fatt sova ut sa far val ta en tupplur i efterniddag :)
Klarade teorin igar iaf :) Riktigt skont... hade bara ett fel :D saaa nu ar det ju  bara uppkorningen kvar igen da :/ menmen..  skriver nog lite mer senare. Maste vacka chase nu. PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0