Ar 2008 :)

Kan ni fatta?! Det ar 2008.. Tiden gar bara fortare for varje ar. Aven fast ett ar later saa langt, gar det ju sa himla fort. Kan inte fatta assa. Men men.. Idag  var det Chaseys fodelsedag. Heeela atta ar blev han :) Igar var ju det nyar och hade planerat att hitta pa ngt med emma. Men emma horde av sig pa eftermiddagen och sa att hon inte kan komma att hennes familj skulle stanna i Donners Lake en natt till och hon hade flipp.. ush ja.  Hade jag ocksa fatt.. i och med dem hade sagt att de skulle vara hemma pa nyar. Och vad skulle jag  nu hitta pa? Det slutade med att jag folde med Anthony pa ngn "fest" om man nu kan kalla det de. Tydligen var dessa personer mermoner eller  vad de heter. Sana som ar tronga och inte dricker ngt iaf :) hehe Men det var ju mest barn eller vuxna. Ush alla dessa smaflickor.. 17 ariga tjejer som jag vet inte vad, to much girly stuff. Haha och foresten.. Fragde anthony ifall jag skulle kla upp mig sa han bara gor som du sjlav vill. Sa jag tankte det ar ju nyar sa varfor inte.. tog pa mig min svarta tubtoppsklanning  och fixade till mig. Och nar jag kommer dit, sa har typ alla jeans och en vanlig top pa sig.. snacka om att kanna sig som en outsider haha. Men hellre finkladd an tvartom pa ett satt :)

Efter tolvsalget akte jag och anthony hem till honom och kollade pa superbad. Hehe.. lyckad nyar va :) Neej..men ska val inte klaga.. Sen somnade jag dar. I morse vaknade jag av att mamma ringde.. ville val bara kolla laget. Men bra.. for var ju tvungen att aka hem i och med lilla chase fyller ar. Nar jag kom var Phill och mimi  har.. sa umgicks lite sen.. gick familjen och jag pa "hiking" haha in the hills.. nej men det var val mysigt :) jatte fin utsikt faktiskt.. kunde se bergen anda bort i tahoe med sno :D Sen har det vara myspys ute vid brasan och darefter ett bad :) Skoont faktiskt.  Och nu sitter jag har igen :P hehe

I fredes var jag forst pa gymmet med emma, sen akte vi till henne kollade pa film och at bengan :D hihi Sen i lordes akte vill till San fransisco till heathers pappaoch hans fru. Oh.. ska inte prata om bilresan dit. Var helt slut... att resa med barn ar ingen lek. Saa jobbigt tack gode gud att det ar over! Men nar vi val framme kande jag mig inte sa i borjan.. kande mig helt obekvam. Kanndes som dem var helt dommande.. men over jag hade fatt sova ut kanndes de lite battre. Men om jag far valja akter jag garna inte dit igen! Vi var pa en utflyckt i sjalva "city" jatte fint faktiskt.. aven ifall jag inte han se sa mkt.. sa det riktigt fint ut. Maste aka dit snart igen! Ska satta in lite bilder lite senare :) Pa vagen hem sen pa kvallen var det mycket skonare for da sov bada barnen :) hehe

Meen nu ska jag ocksa ivag till min stora sang :) men sleep tight :) pusspuss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0