CHRIS BROWN :D

yeaaaaaah.. ar han inte for gullig :D  Som zina sa till mig innan.. innan var han en liten pojke men nu har han blivit en man :D hehe.. Hade verkligen velat aka pa ngn pa hans koncerter sa hoppas verkligen det kommer vara nagon i narheten snart. Hehe har till och med drom om honom, vad ar det liksom ?! Men man kan ju inte styra over sina drommar.. men ville ju inte vakna upp.. kanndes saa verkligt. Haan var sa gullig och blyg, haha tror ju dock inte han ar saa blyg i verkligheten :)

image29

Porrig ;)

image30

sa gullig!

Tank saa sjukt igentligen.. har sitter jag och skriver om en person som inte ens vet att jag finns? Riktigt mobbat.. man vad ska man gora :P hehe och mamma andas.. han ar en kandis!

Idag har jag typ bara varit hemma med cole.. han var hemma fran dagis, hade lite feber och sa. Sa lika bra att vara hemma och vila. Sen akte vi till parken en svang.. men han rakade ju kissa pa sig sa det blev bara att aka hem igen. Assa han ar ju verkligen saa sot. Diggar honom som fan! Klart han kan vara riktig jobbig ibland.. men i overseende sa ar han hur gullig som helst. Och chase meed.. han ar hur go som helst men pa senaste har jag haft lite spel pa honom.. men han ar verkligen en " good boy".

Och annars i veckan har det inte varit sa mycket..Oh, foresten det har borjat en ny serie Cashmere Mafia.. har bara varit ett avsnitt, det andra ar idag :D men det vekar vara braa! Lucy Liu  ar med.. riktigt sot faktiskt! Sa klockan 10 pm.. da galler det!


Just nu sitter jag har med cole bara.. haha leker i min sang :) Just nu ar kl halv sjuk.. familjen kommer om timme, dem ar med chase pa hans forsta basketbolls traning. Sen kanske till Starbucks med emma.. ta en fika eller ngt.
Det har varit lite daligt med traningen den senaste veckan.. men maste skaffa ett bankkonto sa de kan ta autogiro annars tar de inte emot en:S Inga cash.

Oh jaa.. jag har hittat jatte billiga till Vegas. 120 $ for en roundtrip! Riktigt billigt :D Saa ska nog ta och boka lite senare ikvall.. sa aker jag till mina alskade syskon den 18: de :) Sa bli saa kul! Men bara over 3 dagar.. sen maste jag jobba igen.. men det ar ju alltid nagot :D

Sov gott allihopa :) Pussssssss (L)



Kommentarer
Postat av: tina

Guud ja håller helt och hållet med, wet dream de kan jag lova ;);) fyfan va het han är alltså=) gud.

2008-01-10 @ 22:28:54
URL: http://tiniwini.blogspot.com
Postat av: zina

hehe ska jag vara ärlig så hade jag heller inte bangat.. HAN ÄR HET!!! HET HET HET HET :D riktigt het... ta hit honom till sverige :D

2008-01-11 @ 00:50:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0