Las vegas imorgon :D

Imorgon ska jag akte till Vegas och traffa elvira och agge.. kan inte fatta det! Deet var sa lange seen, och det sa bli saa skont :) Planet gar vid tio.. men maste nog gora redan innan sju.. hehe tanks sa hittar jag inte dit plus att jag maste parkera bilden pa ngt speciellt stalle. Far val se hur det gaar :) Haha plus att jag aldrig traffat elviras man.. och gunnar. Haha helt sjukt!

image40

Ska iallafall bli riktigt nice:D

Igar var jag och tranade och sen sola.. sen efter jag plockat upp barnen akte vi och handla glass.. skit skitgod, det var san handemade.. mums:)  sen akte vi ivag till parken.. det var sa underbart! Jatte skoont.. forst lekte dem lite pa lekplatsen..sen spelade jag och chase lite basket och hade olika sorters race och saa :)

Sen akte vi hem och lagade middag :) Grillad kyckling med ris och bearnaisesas! gottigottgott! Sen var det bara att invanta Cashmere Mafia :P Snalla kolla pa de:D tror ocksa ni kommer digga det ;)

Oh.. idag rakde jag forsova mig. Sa heather vackte mig vid sju. Shame :/ Menmen.. barnen var fixade i tid och sa iallfall :) hehe Faktiskt ingen strejk av cole idag nar jag skulle hjalpa honom kla pasig..annars brukar han alltid vilja springa runt naken :P

Ska snart ivag och sola.. tankte jag.. men vetifan assa :) Solade igar. Far se.. och sen hamta cole. Craig skulel hamta chase idag.. de skulle spela lite basket tillsammans :) Och jag tankte ta cole till parken igen.. man far ju passa pa nar det ar sa fint vader! Sen ska nog nog bara emma komma over och softa lite.

hehe Ugly betty idag.. har aldrig foljt de innan. Men kollade pa det forra veckan med emma.. inte sa tokigt faktiskt. Hehe :)

Oh.. foresten at en macka pa subway igar. Har ni inte gjort de sa prova :) Riktigt frasch och god.

Men nu ska jag ta mig nagot att ata.. och lite kaffe sen ivag och hamta lilla cole :)

Skot om er! pussssss (L)


Kommentarer
Postat av: Zina

ooh va kuuuul :) vill också:( have fuuuuuuuuuun puss

2008-01-17 @ 23:48:57
Postat av: Kamilla

ooo kuul =) är där varmt eller kallt? öken va? eller :D ha så kul KRAM

2008-01-19 @ 18:48:44
URL: http://kamillap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0