Lite bilder..

image41

Jag hemma hos agge och gunnar :) Forsta kvallen.. vi skulle bara ut och ata lite middag :)
Haha jag brukar ju inte ata sallad ute.. men at faktiskt en jatte god sallad med lax :)

image42

Jag och agge :)

Har ar jag och elle nar vi var ute och vandra i dem olika hotellen :)
Tror detta var i Bellagio :)

image43

Har ar jag elle och agge hemma hos elle :)

image44


Michal elle och jag :)

image45

Jag och elle ute :)

image46


Jag och agge i New York, New York

image47

Lite drogad bild nar jag sitter i liften i tahoe :)

image48


image49

Heather och chase i backen :)

Jag och lilla cousi forsoker aka skridskor :)

image50

har ar lite bilder iallfall :)
Synd att det tar san tid att ladda upp dem.. man pallar ju inte :/
Men hoppas ni sover gott allihopa:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jaag lever =) Söta bilder! Det ser ut som att du har blivit smalare :D Hemavan nu om 3 timmar (åka skidor) Måste packa ! Pusss

2008-01-30 @ 12:56:08
URL: http://kamillap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0