Naaamen...

Oj.. nu sitter jag har igen.. Klockan ar 12, och jag som sa att jag skulle lagga mig tidigt ikvall. Blir ju aldrig som man sager..

Idag har det bara varit en vanlig dag.. inget speciellt alls. Har varit fint vader dock :) Skoont faktiskt :D Sen narmare kvallen var jag och emma ute och at middag och tog en fika :)

Och nu har Natalia anfall.. anthony sa nyss att han hade fatt kanslor for mig. Vad ar det liksom ?!
Angest.. han ar ju verkligen jatte snall och sa, men absolut inte min typ av kille. Vill ju inte att det ska bli knas nu nar vi traffas.. for vill ju verkligen ha kvar honom som en van. Men far val bara vanta och se..

Haha ar ju desutom i ett Relationship nu med Mikael Garcia :D HAHA Oujaaaa har ju inga ord for det iheller. Men om man sager saa.. men blir ju glad for sant struntprat men man mar ju daligt pa ett satt ocksa..
Man vill ju veta om det ar flipp eller sanning. Jajaaaaa

men nu ar det laggdags!

Sov sott allihopa :) pussspuss (L)


Kommentarer
Postat av: Zina

HAHA ouujaaa

2008-01-15 @ 21:52:16
Postat av: Martina

Alla vill ou

2008-01-16 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0