Oh..

Ja.. idag vaknade jag och  skulle da se till att chase gjorde sina chores. Han hade en van som hade sovit over.. och allt gick bra, han stadade sitt rum och sa. Valparna var ute sa han sa att han skulle ut och leta efter dem da.. Sa jag bara var tbx om 10 min.. tiden gar.. och jag bara ropar och ropar med ingen Chase.. till slut hade jag ropat i en halvtimme och kl var over nio. Skulle lamna hans kompis.. for hans familj skulle ivag. Jag sa till pappan ovh han blev ocksa irriterad och ropade lite, tillslut satta han sag pa en san fyrhjulingsbil.. vetifan vad det heter. Precis nar han skulle kora ivag.. kommer chase och jerek, hans van da.. och latsas som ingenting. Pojken hamna i biiig trouble.. Ingen bra borjan..  Klockan ar inte ens 2 och han ar fortfarande sur. Han klagar pa att han saa manga chores, men det ar ju bara hans djur han maste ju ta hand om dem..

Sorry maste ga.

Pusss

Kommentarer
Postat av: nalli

jag vill lite foto på dig , puss saknar dig mamma.

2008-01-05 @ 22:00:06
Postat av: Admira

Hej Natalia!

Tycker att du ska skriva blogg lite oftare. Men var hade pojkarna tagit vägen då? Uppdatera med foto också.

2008-01-06 @ 01:18:14
Postat av: Kamilla

Heej
Fick veta att du har blogg idag :D
Söta barn. är du snäll mot dem ?

Puss

2008-01-08 @ 00:16:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0