Tahoe!

Tahoe :) Jaa.. det var mkt battre an vad jag hade forvantat mig. Det var verkligen saa mysigt. Stugorna och snon och allt.. och att bada hottub i minusgrader ute :) Jatte skont.. har ju aldrig gjort det forut, men det var ju riktigt skoont! Lite varmt ibland.. hehe

Akte till tahoe i fredes men akte hem redan igar. Familjen skulle stanna till idag.. (sondag) Men kande att jag behovde vara lite for mig sjalv.. plus att jag har blivit jatte forskyld. Ush.. sa jobbigt. Hoppas det gar over i veckan, vill ju inte aka till vegas med en cold :( Sen kom emma och vi akte till taco bell for att ata ngt. Har juu inte varit fortjust i de innan.. men de som vi tog igar var ju faktiskt jatte gott :D  Muuums! Plus att jag leta efter nasspray.. men ack det hittade man ju inte : ( Far val leta upp det idag nagonstans.. Vi kollade pa "sean da man" haha han ar ju faktiskt rolig.. och det han sager stammer ju ocksa :) Saa ball!

Idag ska jag nog bara softa.. kanske pa bio, men vet inte riktigt ifall jag ar sugen. Men annars kommer nog emma over. Det ar ju DH ikvall :) Sen har jag for mig att det var Save the last dance med :D 

Har ar nagra bilder sen tahoe.. :)
                                    
       
Anthony & cole          Me & Cole                  Cousi and me           Jerek and Chase

      
The Cabin                   Old Greenwood       Hottub :D                     haha ouja


hihi men skot om er! Pusspuss (L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0