ush !

Jag vet inte ens vad jag ska borja assa.

Forutom att jag har haft lite otur pa senaste.. lite och lite. Forst bilolyckan i torsdags, sen fick mobilen i sonder i lordag och inte bara det i mandags nar jag var pa vag till dagiset med cole korde jag av vagen! Tur sa hade det varken nagot med oss eller bilen. Jag tror inte jag kan forklara hur radd jag var. Den var ratt sa myclet sno pa vagen.. och sag att bilar var pa sidan av vagen, men forstod inte riktigt. Jag kor liksom ungefar 5 miles per timme. Och plotsligt bara min bil gliiider av vagen. Kunde inte rora bilen alls. Ungefar 2 meter framfor var det tre bilar pa varandra. Och vad forsoker den yttersta biljavlen att gora, kora!?! Men vad tror idioten liksom?! Han gleeed ju bara av igen och var typ 10 cm fran att krocka in i mig. Tror inte jag kan forklara min kansla. Och jag kunde ju inte ringa, for min mobil ar ju i sonder, men tur nog fick jag lana en mans telefon och ringa heather.

Efter ett tag kom dem och hamta mig och lilla cole. Vi fick vanta pa en san bil som hjalpte andra med att dra ut bilarna. Men efter ett tag var den ute och jag korde saaakta hem. Assa tycker verkligen detta ar sjukt, vagarna har ar verkligen inte som dem ar i sverige. Helt ofattbart assa.

Annars har jag inte gjort nagot speciellt. Varit hemma med barnen och umgats med emma bara. Oh lilla micke tycker verkligen sa synd om honom, han om nagon har otur :( Han om nagon verkligen lyssnar. Oh nu pratar emma om att hon verkligen vill aka hem. Assa jag forstar verkligen pa ett satt.. det gor jag. Sa som hon har det nu ar verkligen inte latt. Onska jag kunde hjalpa pa nagot sett.. men det gar ju inte riktigt. Assa jag verkligen tycker om min familj, vi passar verkligen bra ihop, men grejen ar den jag vet inte om jag klarar av att vara har sjalv ifall hon aker. Hon ar ar adan den ena riktiga vannen jag har. Jag tror inte man klarar sig utan vanner.. Jag traffar endan henne typ varje dag. Precis som jag gjorde med Zina. Gar ju inte riktigt att jamfora sa.. zina ar zina, och kommer alltid att vara:)  Men tank dig sjalv att vara i ett "frammande " land utan att ha nagon att umgas med?! Snacka om att bli deprimerad eller nagot. Ush vill bara grata jag tanker tanken.

Men jag vill ju verkligen inte hem till sverige an. Assa klart jag saknar er alla, det gor jag verkligen men jag kanner att jag inte fatt kanna pa det riktigt an. Jag har ju bara varit har i tva mander. Pa ett satt har det gatt riktigt fort och pa ett satt kanns de som jag har varit har en eviiiighet.

Nar jag akte som au pair var det 11 tjejer har jag for mig. Det ar redan en tjej  som har akt hem igen och tva som har bytt familj vad jag vet. Tycker verkligen denna foreningen som jag akte med inte var nagot bra. Min LCC ar ju knapp. Hon skyller allt pa att hon ar garvid. Vad ar hon i liksom i 5:e veckan? Ja nagot sant assa. Hon ringde inte ens mig som hon MASTE gora inom 48 timmar for att kolla laget nar jag kom sa allt ar bra. Tankt sa hade jag inte alls trivts liksom. Men pallade inte ringa hennes boss eller vad man ska kalla de. Jag var ju okeej. Men andan.. tank for dem som inte ar det. Och igar skickade hon ut email om att vi maste traffas for januari, ville garna att vi skulle ha mote idag. Ar hon dum i huvet!! En dag innan.. meningen att man ska fa ett manadsbrev ocksa, aldrig har man fatt nagot sadant.

Men ash.. oj, nu ska jag tydligen upp om 6 timmar. Kanns verkligen inte som jag kommer somna, men far vall hoppas pa det basta. Maste iaf forsoka..
Sov gott allihopa! Miss you all (L)

Kommentarer
Postat av: Babsan

Yo Tallan!
Härligt det där med kvinnan. Känn dig trygg va :P
Men du klarar dig förfan! Du har hamnat hos en perfe familj och sen när du börjar skolan hittar du kompisar ju! Andas, du klarar det:)
Jag har hört att teorin i USA är mkt lättare i Sverige så du klarar det där med:P Gooooo Tallan!

2008-02-01 @ 11:09:45
URL: http://bebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0