yeaah...

Nu ar jag hemma..har precis kollat fardigt pa Cashmere Mafia. Hehe ball.. undra nar det kommer till Sverige. Holla.. vill veta ;) Och titta pa det! Innan dess traffade jag Emma en svang pa Starbucks. Tog en nonfat latte.. tankte ge det en chans och prova. Hueem.. Ja.. vad ska man saga. Det gick val.. men det var ju inte det basta. Men vilket nonfat or light ar det ?!

Sitter har och har precis pillat fardigt pa mina naglar, sallan va? haha Ar inte alls trott.. klockan ar over elva sa borde ju ga och lagga mig strax. Pratar med Anthony lite for tillfallet.. och missade Chris koncert.. den var for 12 dagar sen I San fransisco.. och nu ar han typ nere i Texas och sa.. Det ar ju lite bull lage, men det kommer val fler chanser :) Hehe har ju aldrig varit pa en riktig koncert saa det maste jag ju bara gora!

imorgon har jag inte tid och vakna utan maste upp nar lilla Cole vaknar. Men jag har ju inte saan tur att han gillar att sova ut pa morgonen.. utan den lilla grejen vaknar typ vid sju alltid.. Sa var val hoppas pa det basta och kanske imorgon sover han lite langre.. hehe Sen ska jag bara kora honom.. och sen hamta bada pojkarna vid 2 tiden. Och ifall det inte regnar ska jag traffa Emma i parken med barnen sa de kan leka av sig lite :) Sen skulle passa barnen hela kvallen for Heather och Craig skulle ivag.. Men det ska la val ga bra.

Oh nu maste jag verkligen sova..

Pusspuss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0