3 gangen :)

Idag har vi bara tagit de lungt.. forsokte sola lite innan, men det var sa varmt sa det var rikigt pain in the ass! Men den lilla studen jag var ute lyckades jag anda branna mitt ansikte :/

Igar var jag och elle och kollade pa sex and the city filmen :) 3 gangen gillt ;) hehe nee men passade pa att ta en cosmopolitan med... riktigt stark var den fakiskt :S men dock god :) 

  

Michelle saaa happy :D

       

Jag forsoker nanna sotnosen..

Och nu ar det dag for mig...PUSS&KRAM
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: micke

vad ska du hitta på idag?? <3<3

2008-06-18 @ 17:07:02
URL: http://miiicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0